Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza
a https://twebshop.hu/ (a továbbiakban: Weboldal, Honlap) elérhető szolgáltatás
igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit.
Felhasználó személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik, mely
elérhető közvetlenül a főoldalról vagy a lábjegyzetben (footer).
A Weboldal használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem
tartalmaz, a Honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják.
A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a cégünk nem iktatja, így az utólag
nem hozzáférhető és nem megtekinthető.
A cégünk semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát. Amennyiben
Felhasználónak bármilyen kérdése lenne a Webáruház működésével, rendelési és szállítási
folyamatával kapcsolatosan, akkor a következő elérhetőségeken érdeklődhet:
E-mail cím: info@ndmarketing.hu
Felhasználó a Honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:
1. Twebshop.hu adatai
1.1. Szolgáltató:
ND Self-Enterprises Kft.
Képviselő: Nagy Dávid Zsolt
Székhely: 4031 Debrecen, Kishegyesi út 113/b
Levelezési cím: 4031 Debrecen, Kishegyesi út 113/b
Telefonszám: +3630725590
E-mail cím: info@ndmarketing.hu
Adószám: 27935077-2-09
Nyilvántartó bíróság: Debreceni Törvényszék Cégbírósága
1.1 Információk az át nem vett csomagokról.
Házhozszállítás esetén átutalással vagy utánvétes fizetéssel fizetni. Utánvét esetén a termék
árát, valamint a házhozszállítás és esetlegesen az utánvét kezelésdíját a csomag átvételekor
az azt kiszállító futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és
visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla a csomag átvételekor
átadásra kerül az Ön részére a csomagban.
Webáruházunk megrendeléseit a GLS futárszolgálat szállítja ki. A csomagok kézbesítése
munkanapokon történik. Minden reggel SMS értesítőt küld a GLS munkatársa arról, hogy
várhatóan mikor kerül kézbesítésre a csomag. Amennyiben az adott időszakban nem
tartózkodik otthon, érdemes felvenni az SMS értesítőben szereplő telefonszámon a futárral a
kapcsolatot vagy szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi
címet megadni. A futárszolgálat 2 kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási
költségét a megrendelőre terheljük!
- FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK
2.1. A Felhasználó a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy
nem vállalunk felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a
szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító
szerződésszegésért való felelősségen túlmenően. Cégünk kizár minden felelősséget a Honlap
használói által tanúsított magatartásért. Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a
Webáruház használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se
közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan
felelős saját magatartásáért, cégünk ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró
hatóságokkal a jogsértések felderítése végett. A Felhasználók által a Honlap használata során
esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a ND Self-Enterprises Kft. jogosult, de nem köteles
ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a honlap jogosult, de nem köteles
jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni. A szolgáltatás oldalai olyan
kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira
vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért cégünk nem
vállal felelősséget. Az Internet globális jellege miatt Felhasználó elfogadja, hogy a Honlap
használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe köteles
eljárni. Amennyiben a Honlap használatával összefüggő bármely tevékenység a Felhasználó
államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Felhasználót terheli a
felelősség. Amennyiben a Felhasználó a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt
haladéktalanul jelezni a cégünknek. Ha a cégünk jóhiszemű eljárása során a jelzést
megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak
módosítására. ND Self-Enterprises Kft. és Felhasználó között a jelen Általános Szerződési
Feltételek alapján létrejött megállapodás megszűnik, ha a Felhasználó törli a regisztrációját,
vagy ha a cégünk törli a Felhasználó regisztrációját.
2.2. Szerzői jogok
A Weboldal egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a Szolgáltatás
elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen
védjegyoltalom) alatt állnak. ND Self-Enterprises Kft. a szerzői jogi jogosultja vagy a
feljogosított felhasználója a Honlapon, valamint a Honlapon keresztül elérhető
szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői
műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb
anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb
megoldásokat, ötletet, megvalósítást). A Honlap tartalmának valamint egyes részeinek fizikai
vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából a
honlapunk előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson
túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy
letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a cégünk előzetes írásbeli
engedélyével lehetséges. A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a
regisztráció, a Honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot
Felhasználónak a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely
használatára, hasznosítására. A Honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen,
az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e
szellemi alkotások a ND Self-Enterprises Kft. előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen
egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók. A cégünk fenntartja minden
jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a domain nevére, az ehhez
tartozó aldomainekre, a cégünk által foglalt minden más domainnévre, annak aloldalakra,
valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a
honlapunk és cégünk adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére
(hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a cégünk külön engedélyt ad.
Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a
honlapunk által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a
weboldalunk adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő
adatokat felülírni. A Szolgáltatás igénybevételével Felhasználó elfogadja, hogy a cégünk és
honlapunk a Szolgáltatás igénybevétele során a Felhasználó által feltöltött adatokat a
vonatkozó Adatvédelmi Tájékoztató keretei között bármikor és bárhol, korlátozás és külön
díj fizetése nélkül felhasználhatja.
- A WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS
3.1. Regisztráció
A Webáruház tartalmának jelentős része elérhető minden Felhasználó számára, regisztráció
nélkül. Egyes szolgáltatások, így a vásárlás azonban regisztrációhoz (majd belépéshez)
kötöttek, így a Webáruházban történő vásárlás feltétele az érvényes regisztráció. Felhasználó
regisztrálni a Webáruház felületén megtalálható „az első rendelés leadása közben tud, ahol a
következő adatokat szükséges megadnia a cégünk részére: Email cím Jelszó Vezetéknév
Keresztnév Telefonszám, Cím (város, irányítószám, utca név, házszám, ország) A regisztráció
sikeréről a honlapunk e-mailben tájékoztatja a Felhasználót. A regisztrált Felhasználónak a
későbbi rendelés leadása esetén már csak be kell jelentkeznie a létrehozott regisztrációs
fiókba az e-mail cím és a jelszó megadásával és a megrendelés során nem kell újra és újra
megadnia adatait. Felhasználó jogosult a regisztrációját bármikor törölni az
info@ndmarketing.hu e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően
cégünk köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Felhasználó felhasználói
adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti
a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem
eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs
mód. A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag
a Felhasználó a felelős. Amennyiben Felhasználó tudomást szerez arról, hogy a regisztráció
során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles
haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a
jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a cégünket.
Felhasználó vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint
frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek
legyenek.
3.2. Megrendelés
A Honlapon történő bejelentkezést követően a Felhasználó megrendelést adhat le a
Honlapon eladásra meghirdetett termékekre. Felhasználó a megrendelni kívánt termék
részletes jellemzőiről, áráról, a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre történő
kattintást követően tájékozódhat. A képek bizonyos esetekben eltérőek a valós termék
képétől. Felhasználó a termék jellemzőiről tájékoztatást nyújtó felületen található „Kosárba
rakom” gombra kattintva választhatja ki a megrendelni kívánt terméket és helyezheti
kosarába, és ugyanezen a felületen tudja megadni termék mennyiségét, a mennyiség pontos
beírásával. A termékek kosárba helyezése még nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy
Felhasználó rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosár tartalmának
megtekintéséhez a „Ugrás a kosárhoz” vagy a kosár menüpontra kell kattintania a
Felhasználónak, mely az oldal tetején, jobb oldalon, a kosár ikon alatt található. Ezen a
felületen a Felhasználó még bármikor módosítani tudja kosarának tartalmát, hiszen
lehetősége van arra, hogy töröljön terméket kosarából a X ikonra gombra kattintva, illetve a
termék mennyiségén (darabszámán) is változtatni tud a a KOSÁR gombra megnyomása után.
Amennyiben a Felhasználó nem kíván tovább válogatni a termékek között, akkor a kosáron
belül, a kosár tartalma utáni oldalon megtalálható adatlap (a továbbiakban Megrendelési
adatlap) kitöltésével elkezdheti a megrendelési folyamatot. Ha a Felhasználó rendelkezik
kuponkóddal vagy bónusszal, akkor itt érvényesíteni, felhasználni tudja a Felhasználó a
kupon, bónusz kód megadásával. vagy tovább nézelődhet a Webáruházban, a böngészőjében
található vissza gombra kattintva. A Megrendelési adatlapon a Felhasználónak meg kell
adnia a megrendelés teljesítéséhez szükséges és a 3.1. pontban feltüntetett adatokat, a
szállítási módot. A szállítási módtól függően változik a fizetési módok közötti választási
lehetőség, mely a szállítási mód mellett kerül feltüntetésre. Ha a Felhasználó olyan szállítási
módot választ, ahol, ami mellett több fizetési lehetőség került feltüntetésre, közöttük a
Felhasználó a Megrendelési adatlap mellett megjelenő lehetőségek közül úgy tud választani,
hogy rákattint a fizetési módra, majd a megjelenő felületen az „Megrendelés elküldése”
gombra kattintva tudja kiválasztani a kívánt fizetési módot, mellyel egy időben a Felhasználó
a megrendelését el is küldi a honlapunk részére, amely szerződéses ajánlatnak minősül. A
megrendelés elküldését követően a rendszer a képernyőn keresztül (is) és emailben
tájékoztatja a Felhasználót a rendelés sikerességéről, a rendelési azonosítóról, illetve hogy
Felhasználó e-mail üzenetet fog kapni a rendelés visszaigazolásáról. A megrendelések
állapotát a „Rendeléseim, Korábbi rendelések” menüpont alatt ellenőrizheti a Felhasználó.
Ezt a funkciót kizárólag regisztrált Felhasználók vehetik igénybe és a funkció belépés után
érhető el. A rendelés állapotáról a weboldalunk e-mailben értesítőt küld. A cégünk fenntartja
a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre
kizárólag a Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor. A cégünk nem vállal
felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt
történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
3.3. Kedvezmények, kuponok
A kuponok kedvezményeket biztosítanak, melyek által csökkenthető a vásárlás összege. A
kuponokhoz különböző promóciók révén lehet hozzájutni. A kuponok felhasználásakor a
kupon kódját kell megadni a kosár tartalma alatti kis üres rublikában, majd a „hozzáadás”
gombra kattintva automatikusan levonásra kerül a végösszegből a kupon értéke. Az utalvány
készpénzre nem váltható, részteljesítés nem lehetséges.
3.4. Adatbeviteli hibák javítása Felhasználónak a rendelés bármely szakaszában és a
megrendelés cégünk részére való elküldéséig a Webáruház felületén bármikor lehetősége
van az adatbeviteli hibák javítására, akár a saját fiókjában (felhasználói adatok módosítása),
akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a X ikonra kattintva).
Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség (+,_ gombokkal
módosítható), rossz termék elhelyezése a kosárban, majd a termék törlése a kosárból,
rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím).
3.5. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Felhasználó által elküldött ajánlat megérkezését a cégünk késedelem nélkül, e-mailben
haladéktalanul, de legkésőbb 72 órán belül visszaigazolja a Felhasználó részére, mely
visszaigazoló e-mail tartalmazza a Felhasználó által a vásárlás, illetve regisztráció során
megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés
dátumát a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát,
szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. E visszaigazoló e-mail cégünk részéről a
Felhasználó által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre
honlapunk és Felhasználó között. Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha
késedelem nélkül (72 órán belül) nem kapja meg cégünktől az elküldött rendelésére
vonatkozó visszaigazoló e-mailt. Ha Felhasználó rendelését már elküldte a honlapunk részére
és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül
jeleznie kell a cégünk felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében. A
megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári
törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások,
valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló
- évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás
közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá
tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács
2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
3.6. Fizetés
Fizetés utánvétellel: Amennyiben a Honlapon megrendelt termék futárszolgálat
igénybevételével kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés
végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben.
Előre utalás bankszámlára: Felhasználó a megrendelt termékek árát azok kiszállítását, illetve
átvételét megelőzően fizeti meg a rendelés után e-mailben megkapott bankszámlára banki
átutalás útján. Előre utalás esetén a megjegyzés rovatban a megrendelés számot minden
esetben szükséges feltünteti. Előre utalás esetén a Felhasználó a megrendelt termékek
átvételére csak az átutalás jóváírását követően jogosult. PayPal fizetés esetén a termék
egyből kifizetésre kerül. Erről a PayPal és a honlapunk is emailben értesíti a megrendelőt.
Barion bankártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül
valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó
Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének
száma: H-EN-I-1064/2013
3.7. Számla
Honlapunk a megrendelt termékek kiszállításakor vagy azt megelőzően Felhasználó részére,
a kifizetés igazolására, a termékkel együtt kinyomtatott számlát ad.
3.8. Szállítás
A Honlapon leadott rendelések kiszállítása – terméktől függően – a futárszolgálat
igénybevételével történik, az online rendelés során a Felhasználó által megadott címre. A
futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 vagy 12-17 óra között kézbesíti a
megrendeléseket. Amennyiben Felhasználó ebben időszakban nem tartózkodik a megadott
címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a
Felhasználó biztosan át tudja venni a megrendelt terméket. A csomag aktuális helyzetéről a
honlapunk értesítést küld a Felhasználó részére e-mailben a regisztrációban megadott email
címre. Amennyiben a Felhasználó a nem tartózkodik a rendelés során megadott szállítási
címen, akkor a futárszolgálat másnap újra próbálja a kézbesítést. Második sikertelen
kézbesítés után a küldemény a helyi postán átvehető, amiről értesítést hagy a futárszolgálat.
A futárszolgálatnak cégünk megadja a Felhasználó telefonszámát, így a futár fel tudja venni a
Felhasználóval a kapcsolatot kézbesítés előtt, illetve abban az esetben, ha bármi gond lenne
a kiszállítással kapcsolatban. Miután a futárszolgálatnak cégünk átadja a küldeményét,
Felhasználó e-mailben meg fogja kapni a küldeményazonosítót. A küldeményazonosító a
cégünk ügyfélszolgálatától is lekérdezhető. (info@ndmarketing.hu) A terméknek a
kiszállítást végző személytől való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum
aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az
átvételt követően a futár távozása után a cégünknek utólag mennyiségi és minőségi
reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az
átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében
foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék). Ha
Felhasználó sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a
sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyvet kell felvenni.
Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru
átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét cégünk díjmentesen biztosítja. Az
átvételt követően észlelt sérülésért cégünk felelősséget nem vállal!
3.8.1. Szállítási költségek
GLS futárszolgálattal: 1990 Ft.
3.8.2. Szállítási határidő A megrendelések jelentős részének kiszállítása megtörténik 2-3
munkanapon belül. Nagyon fontos, hogy a cégünk – eltérő megállapodásának hiányában – a
szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül
köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A cégünk késedelme
esetén a fogyasztónak minősülő Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha honlapunk a
póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A fogyasztó
póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a) a cégünk a
szerződés teljesítését megtagadta; vagy b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a
szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem
máskor – kellett volna teljesíteni.
3.9. Személyes átvétel
Személyes átvételre nincs lehetőség.
3.10. Termék ára
A termékek vételára a Webáruházban az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is
tartalmazó módon van feltüntetve. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás
költségét. A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.
- ELLÁLÁSI JOG
A felhasználó az elállásijogát a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet rendelkezései szerint
gyakorolhatja. A felhasználó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől,
azonban a honlapunk a 14 napon felül még 14 napot vállal bontatlan csomagolás esetén.
Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a felhasználó
vagy a felhasználó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi
illetve több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor amelyen a felhasználó vagy a
felhasználó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy
darabot átveszi. Ha a felhasználó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó
egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton
küldött levél útján) az 1. pontban megjelölt címre.
A felhasználó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt
elküldi elállási nyilatkozatát. A felhasználó további részletes információkat talál az elállási
jogával kapcsolatban a http://fogyasztovedelem.kormany.hu/ honlapon.
Amennyiben a felhasználó csomagjának összegét előreutalással rendezte és a csomag
önhibánkon kívül nem érkezik meg, abban az esetben a szállítás díja – és a visszaszállítás díja
– a megrendelőt terheli. A magyar jogszabályok szerint az elállási jog csak kizárólag az átvett
csomagok esetében érvényes. Elállási jogot át nem vett csomagok esetében nem tudunk
biztosítani. Amennyiben a felhasználó a rendelését szállítás előtt visszamondja a vételár és a
postaköltség összegét térítésmentesen utaljuk vissza a felhasználó számlaszámára.
Az elállás joghatásai
Ha a felhasználó eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a felhasználó elállási
nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a cégünk visszatéríti a felhasználó
által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve
azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a felhasználó a cégünk által
felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A
visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot
alkalmaz a cégünk kivéve, ha a felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a
hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a felhasználót semmilyen
többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatja a cégünk, amíg vissza
nem kapja a terméket, vagy a felhasználó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a
korábbi időpontot kell figyelembe venni.
A felhasználó köteles a cégünk számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de
legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy
átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a
terméket. Terméket (ruhadarabot) kizárólag eredeti minőségbe, használatlanul tudunk
visszavenni egészségügyi okok miatt. Viselt, megviselt ruhadarabokat egészségügyi okok
miatt nem áll módunkban visszavenni.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét a felhasználó viseli. A felhasználót ezenfelül
az elállással kapcsolatban egyéb költség nem terheli. A cégünk azonban követelheti az áru
nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján
visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a felhasználó
kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy
visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
A felhasználó nem gyakorolhatja az elállási jogát:
A romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termékek tekintetében.
Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból
az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. a szexuális segédeszköz,
kozmetikai termékek, krémek, masszázsolajak, alsó fehérneműk). Az ilyen termékek
visszavétele a cégünktől nem várható el akkor, ha a felhasználó a terméket közvetlenül védő
csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen
ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve
baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem
garantálható.
Ezen termékek esetében az elállási jog csak akkor illeti meg a felhasználót, ha a termék
csomagolását még nem bontotta fel.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő,
futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét
megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk.
Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő
közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg
sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
- SZAVATOSSÁG
Fogyasztói szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést
követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában
megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével
összeegyeztethetetlen. Az első hat hónapban tehát a cégünknek kell bizonyítania, hogy a
fogyasztónak eladott dolog a teljesítés időpontjában megfelelt a szerződésben vagy
jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Hat hónapon túl azonban már a
fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a termék hibás volt.
5.1. Kellékszavatosság
Felhasználó a cégünk hibás teljesítése esetén a honlapunkkal szemben kellékszavatossági
igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Felhasználó az átvétel időpontjától
számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a
termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési
határidőn túl kellékszavatossági jogait Felhasználó érvényesíteni már nem tudja. Nem
fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves
elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. Felhasználó – választása szerint
– kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott
igény teljesítése lehetetlen vagy a cégünk számára más igénye teljesítéséhez képest
aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Felhasználó nem kérte,
illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a
cégünk költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső
esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Felhasználó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés
költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a cégünk adott okot.
Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a
hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a cégünkkel. Felhasználó
közvetlenül a cégünkkel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A szerződés
teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a
hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket a
webshopunkból vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben
a cég csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja,
hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett.
Amennyiben a cégünk bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Felhasználónak felróható okból
keletkezett, nem köteles Felhasználó által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A
teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani,
hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Ha
Felhasználó a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából –
elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire
nem minősül érvényesítettnek.
5.2. Termékszavatosság A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló
– választása szerint – a 5.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt
érvényesíthet. Felhasználót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt
kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan
érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a
kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Felhasználó
a gyártóval szemben érvényesítheti. Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a
hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti, azaz pénzbeli orvoslásra, árleszállításra és
elállásra nincs mód, hiszen a gyártó és a fogyasztó között nem jött létre szerződéses
jogviszony, hiányzik a szerződés. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése
esetén Felhasználónak kell bizonyítania. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel
meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem
rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági
igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül
érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Felhasználó a hiba felfedezése
után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két
hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből
eredő kárért a fogyasztó felelős. Felhasználó termékszavatossági igényét az ingó dolog
gyártójával vagy forgalmazójával (honlapunk) szemben gyakorolhatja. A gyártó, forgalmazó
(honlapunk) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani
tudja, hogy: – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta
forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal
időpontjában nem volt felismerhető vagy – a termék hibája jogszabály vagy kötelező
hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak, forgalmazónak (honlapunk) a
mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. 5.3. Jótállás Az egyes tartós fogyasztási
cikkekre vonatkozó kötelező jótállásával kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre
vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat.
A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés
keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. A
kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező
jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék Fogyasztónak történő átadásának a napja
vagy ha az üzembe helyezést a cégünk vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés
napja. cégünk a termékhez mellékelt jótállási jegyet akkor érvényesíti, amikor a Felhasználó
a terméket átveszi. Jótállás esetén Felhasználót ugyanazon jogok illetik meg, mint az 5.1.
pontban, a kellékszavatosságról szóló részben feltüntetettek. A vállalkozás jótállási
kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a
teljesítés után keletkezett. Felhasználót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon
hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt
egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül
Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a 5.1 és a 5.2. pontban meghatározott
jogosultságoktól függetlenül megilletik. Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a
termék Fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát –
szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a cégünk, vagy annak
megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési
útmutató hibájára vezethető vissza) – rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési
útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása, – helytelen tárolás, helytelen kezelés,
rongálás, – elemi kár, természeti csapás okozta. A fogyasztó a választott jogáról másikra
térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a cégünknek megfizetni, kivéve, ha az
áttérésre a Szoláltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. A cégünk kétség
esetén szakértő bevonásával megvizsgáltatja a terméket. A vizsgálat célja annak bizonyítása,
hogy kinek a felróható magatartásának következménye a termék hibás volta. Amennyiben
bebizonyosodik, hogy a hiba oka a nem rendeltetésszerű használat következménye, cégünk
nem köteles a jótállási igény teljesítésére. Ha a Fogyasztó a termék meghibásodása miatt a
vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt,
a cégünk nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni,
feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A kijavítást vagy
kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Fogyasztó által elvárható rendeltetésére
figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A
cégünknek törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon
belül elvégezze. A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Nem
számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Fogyasztó a terméket
nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének
kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a
kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik. A jótállási
kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a cégünket terhelik. A rögzített bekötésű,
illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem
szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a
javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és
visszaszállításról a cégünk gondoskodik. A jótállás nem érinti a Fogyasztó jogszabályból eredő
– így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.
Fogyasztói jogvita esetén a Fogyasztó a megyei kereskedelmi és iparkamarák mellett
működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. A jótállási igény a jótállási jeggyel
és az azon megjelölt szervizben közvetlenül (is) érvényesíthető. Jótállási jegy Fogyasztó
rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell
tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról
szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a Fogyasztó bemutatja. Ebben az
esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal
érvényesíthetőek. 5.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése Szavatossági és jótállási
igényeit Felhasználó érvényesítheti: a honlapunkon, info@ndmarketing.hu
- JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK
6.1.Panaszügyintézés helye, ideje, módja Felhasználó a termékkel vagy a cégünk
tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a következő elérhetőségeken keresztül
terjesztheti elő: Levelezési cím: Debrecen, Bayk András u. 72. Telefonszám: +36 30 725 5590
E-mail cím: info@ndmarketing.hu. Cégünk a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége
van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz
jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a
cégünk a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt
– vesz fel. Cégünk a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben)
szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az
alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni; cégünk a
telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli
panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a
jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a cégünk az írásbeli panaszra
vonatkozó szabályok szerint jár el. ND Self-Enterprises Kft. a hozzá írásban érkezett panaszt
30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a
postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén cégünk az elutasítás indokáról tájékoztatja
a Felhasználót.
6.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek Amennyiben honlapunk és Felhasználó között
esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita cégünkkel való tárgyalások során nem rendeződik,
milyen jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Felhasználó számára: – Panasztétel a
fogyasztóvédelmi hatóságnál – Békéltető testület eljárásának kezdeményezése – Bírósági
eljárás kezdeményezése – Online vitarendezési platformon keresztüli jogvita indítása: Az
Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így
ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen
keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók
tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha Ön
panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban,
és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz
kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Az online vitarendezési platform itt
érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/event=main.home.show&lng=HU
Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön
törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és
középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval
kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
- AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK EGYOLDALÚ MÓDOSÍTÁSA
ND Self-Enterprises Kft. jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Felhasználók
Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított
rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak
hatályossá Felhasználóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre
kell alkalmazni. - TULAJDONJOG FENNTARTÁSA
A vételár teljes kifizetéséig a termék a cégünk tulajdonában marad. Ha a termék a vételár
teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a Felhasználó birtokába kerül,
felelősséggel tartozik a cégünk irányába mindazon károk tekintetében, amelyek
megtérítésére senkit nem lehet kötelezni. - ALKALMAZANDÓ JOG ÉS VITARENDEZÉS
A jelen ÁSZF-re, annak tárgyára és értelmezésére (valamint a szerződésen kívüli jogviták és
követelések rendezésére) a magyar jogszabályok az irányadók. A felek elfogadják a magyar
bíróságok kizárólagos joghatóságát.
A cégünkre nem vonatkozik semmilyen speciális, kötelezően alkalmazandó peren kívüli
panaszkezelési mód vagy vitarendezési mechanizmus (a békéltető testület eljárásán kívül)
sem jogszabály, sem a ND Self-Enterprises Kft. döntése alapján. Jogvita esetén a felhasználó
az illetékes békéltető testülethez fordulathat. A békéltető testülethez fordulás és a békéltető
testület eljárásának szabályait a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 18-37/A. §
bekezdése tartalmazza részletesen.
Panaszával az alábbi békéltető testülethez fordulhat:
Bács-Kiskun megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefon: 06-76-501-500
Fax: 06-76-501-538
Levelezési cím: 6001 Kecskemét, Pf. 228.
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Honlap: http://bacsbekeltetes.hu
Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefon: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: bekelteto@pbkik.hu
Honlap: http.//www.pbkik.hu
Békés megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefon: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefon: 06-46-501-091, 501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: bekeltetes@bokik.hu
Honlap: http//www.bekeltetes.borsodmegye.hu
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Csongrád megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefon: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Honlap: http://www.bekeltetes-csongrad.hu
Fejér megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefon: 06-22/510-310 vagy 06/22-510-323
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu és bekeltetes@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefon: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Hajdú-Bihar megyei Békéltető Testület
Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745
Fax: 06-52-500-720
E-mail: bekelteto@hbkik.hu
Heves Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefon: 06-36-416-660 / 105 mellék
Fax: 06-36-323-615
E-mail: bekeltetes@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellet működő Békéltető
Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park. 8. III. emelet 305.-306. szoba.
Telefon: 06-20-373-2570
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető
Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefon: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
Email: kemkik@kemkik.hu
Honlap: http://kem-bekeltetes.webnode.hu
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány u. 9/A
Telefon: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu
Honlap: www.nkik.hu
Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefon: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-269-0703
Honlap: http://www.panaszrendezes.hu
Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.
Telefon: 06-82-501-000
Fax: 06-82-501-046
Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető
Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefon: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail cím.: bekelteto@szabkam.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefon: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu
Vas megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefon: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: pergel.bea@vmkik.hu (Pergel Bea békéltető testületi munkatárs)
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220
Telefon: 06-88-814-111
Fax: 06-88-412-150
E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu
Honlap: http://www.bekeltetesveszprem.hu
Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefon: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: [2018-01-13]